PT Journal AU Duda, O Nevaril, J Rericha, V TI Reflexe studentu na miru rozvijeni odbornych kompetenci ve vybranych predmetech pregradualni pripravy budoucich ucitelu AJ SO e-Pedagogium PY 2018 BP 78 EP 86 VL 18 IS 1 DI 10.5507/epd.2018.008 DE reflexe; odborne kompetence; lingvisticka; lingvodidakticka; komunikativni kompetence AB Clanek se zabyva reflexi miry rozvijeni odbornych kompetenci ve vybranych predmetech pregradualni pripravy budoucich ucitelu anglickeho jazyka. Cilem vyzkumu je srovnani nazoru studentu 1. a 2. rocniku navazujiciho magisterskeho studia Ucitelstvi anglickeho jazyka pro 2. stupen ZS. K dosazeni cile bylo pouzito metody nestandardizovaneho dotazniku, ktery byl zameren na tri slozky oborove-predmetove kompetence: kompetenci komunikativni, lingvistickou a lingvodidaktickou, o kterych je vice pojednano v teoreticke casti tohoto clanku. Prakticka cast analyzuje vysledky reflexe na miru osvojeni dane kompetence ve vztahu k vybranym povinnym a povinne volitelnym predmetum. ER