PT Journal AU Dofkova, R TI Pripravenost budoucich ucitelu zakladnich skol na spolupraci s rodici v matematice SO e-Pedagogium PY 2017 BP 70 EP 79 VL 17 IS 4 DI 10.5507/epd.2017.054 DE ucitel; matematika; student; rodice; spoluprace AB Cilem tohoto clanku bylo analyzovat zakladni aspekty pripravenosti budoucich ucitelu matematiky na zakladnich skolach spolupracovat s rodici. Tento clanek vychazi z vyzkumneho projektu, na kterem spolupracovalo 83 studentu 3. a 4. rocniku studijnich programu Ucitelstvi pro 1. stupen zakladnich skol a specialni pedagogika a ucitelstvi pro deti se specialnimi potrebami a Ucitelstvi pro 1. stupen zakladnich skol, a to na zacatku letniho semestru v roce 2017. Vyzkum byl zalozeny na seminarnich pracich "Pripravenost na vyuku matematiky", ktere byly analyzovany za pouziti nastroju typickych pro kvalitativni vyzkum. ER