PT - JOURNAL ARTICLE AU - Novotná, Magdalena TI - Profesní vidění studentů učitelství ve výtvarné výchově DP - 2017 Sep 1 TA - e-Pedagogium PG - 111--123 VI - 17 IP - 3 AID - 10.5507/epd.2017.041 IS - 12137758 AB - Empirická studie se zabývá strukturou všímání si v profesním vidění studentů učitelství v oboru výtvarná výchova. Cílem je zjistit, jakých obecných a oborově didaktických jevů si studenti všímají a jak o nich dále uvažují. Dále porovnat strukturu všímání si studentů učitelství 1. stupně ZŠ a 2. a 3. stupně ZŠ, SŠ v oboru výtvarná výchova. Studie analyzuje nestrukturované reflexe studentů, které vznikly na základě sledování videozáznamu hodiny Vv. Používá výzkumnou metodiku Sherin and van Es (2009). Obsahová analýza ukazuje signifikantní rozdíly v kategoriích Popis a Hodnocení.