RT Journal Article SR Electronic A1 Hudec, Tomáš A1 Ševčíková, Stanislava T1 Postoje sociálních pracovníků ke komplementárním a alternativním metodám intervence dětí s autismem v Kerale, Indie JF e-Pedagogium YR 2016 VO 16 IS 4 SP 69 OP 79 DO 10.5507/epd.2016.045 UL https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-201604-0007.php AB Autoři prezentují problematiku postojů a praxe profesionálních sociálních pracovníků a sociálních pedagogů ke komplementární (psychoterapie, speciální pedagogika) a alternativní medicíně (ajurvéda, homeopatie, terapie hudbou, jóga, meditace) s dětmi s autismem v indické Kerale. Výzkum byl realizován přímo v indické Kerale s profesionálními sociálními pracovníky kvalitativní výzkumnou strategií formou polostrukturovaných rozhovorů. Cílem studie je získat lepší porozumění kulturního kontextu a specifických rysů psychiatrické sociální práce v Indii.